دکوراسیون داخلی

دکوراسیون اداری، منزل، آشپزخانه، پارتیشن اداری و ...

مزیت‌های پارتیشن اداری چوبی

به طور کلی زمانی به پارتیشن اداری نیاز پیدا می‌کنیم که بخواهیم فضایی را به هر دلیل جداسازی کنیم. این جداسازی باید دلایلی داشته باشد، در غیر این صورت فضا هر چقدر بزرگتر باشد طبیعتا بهتر است.
برای انتخاب آن باید مولفه‌های مختلفی را چک کنید. ساده‌ترین و البته یکی از نکات مهم برای فضای کاری توجه به رنگ وسایل و معماری داخلی ساختمان است. نمی‌توانید برای هر قسمت هر رنگی که خواستید انتخاب کنید. چون که در این صورت دفتر کاری شما پرستیژ خودش را از داده و شبیه به مهد کودک می‌شود. بنابراین رنگی را انتخاب کنید که مناسب نوع فعالیت کاری شما باشد و با باقی دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد. اگر بتوانید این هماهنگی را با مبلمان اداری ایجاد کنید زیبایی خاص و چشمگیری در دفتر کاری خود خواهید داشت.
پارتیشن‌ها علاوه بر کاربردهای زیادی که دارند می‌توانند جنبه بصری زیبایی برای دفتر کاری شما ایجاد کنند. در کنار پارتیشن‌های چوبی اگر نورپردازی مناسبی را انتخاب کنید فضای شرکت شما بسیار خاص می‌شود. در ادامه با انواع پارتیشن و مزیت‌های پارتیشن چوبی آشنا شوید.

مزیت‌های پارتیشن اداری چوبی

انواع پارتیشن‌ها را بشناسید

برای خرید و انتخاب پارتیشن‌های اداری لازم است در ابتدا انواع آن را بشناسید. امروزه انواع پارتیشن در بازار وجود دارد. تنوع جنس، طرح و رنگ آن‎‌ها به قدری است که شاید شما در برای انتخاب دچار سردرگمی کند. در چنین مواقعی می‌توانید با گروه مکعب مشورت کنید تا با بررسی شرایط دفتر کاری شما و همچنین بودجه شما بهترین پیشنهاد را به شما معرفی کند.
پارتیشن اداری چوبی یکی از پارتیشن‌های پرطرفدار است که مزیت‌های زیادی هم دارد. حتی انتخاب مدل این نوع پارتیشن هم نیاز به بررسی دارد. این مدل نیز انواع مختلفی دارد که بر اساس سفارش شما ساخته می‌شود. پارتیشن‌های چوبی به صورت قابل حمل هم تولید می‌شوند که بتوانید در هر فضایی که می‌خواهید استفاده کنید.
پارتیشن‌های اداری شیشه‌ای هم نوع دیگری از پارتیشن هستند که نمای زیبایی به دفتر کاری شما می‌دهند. برای این نوع پارتیشن خلاقیت‌های زیادی را می‌توانید برای زیباتر شدن آن داشته باشید. اما یکی از مشکلات پارتیشن شیشه‌ای این است که حریم خصوصی در آن به خوبی حفظ نمی‌شود. البته شما می‌توانید نوع شیشه آن را مات انتخاب کنید و سفارش دهید.
پارتیشن آلومینیومی علاوه بر این که سبک هستند مقاومت خوبی هم دارند. قیمت آن‌ها مناسب است و موضوعی که شاید شما را برای خرید آن دودل کند احتمالا ظاهر آن است.

مزیت‌های خرید پارتیشن اداری چوبی

پارتیشن‌های چوبی به دلیل تنوع طرح و رنگ می‌توانند زیبایی منحصر به فردی برای دفتر کاری شما ایجاد کنند. مدل‌های متنوع آن را بررسی کنید و بر اساس نیاز و سلیقه خود بهترین مدل آن را انتخاب کنید. این پارتیشن‌ها در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شوند که بتوانند با رنگ سازمانی و شرکت شما هماهنگ شوند.
پارتیشن‌های چوبی هم به صورت قابل حمل و هم ثابت قابل سفارش هستند. در نوع ثابت آن نگران افتادن یا آسیب دیدن آن نمی‌شوید. همچنین حریم خصوص افراد در مدل ثابت آن بهتر حفظ می‌شود زیرا از بخش زیادی از انتقال صدا به فضاهای دیگر جلوگیری می‌کند.
برای انتخاب این پارتیشن راه دیگری هم جلوی رویتان است. شما می‌توانید یک پارتیشن ترکیبی از عنصر چوب و شیشه داشته باشید. یعنی در قسمت بالایی پارتیشن، شیشه‌های مات یا ساده کار شده باشد و باقی آن از جنس چوب ساخته شود. با این کار انتقال نور هم به بخش‌های دیگر فضا هم امکان‌پذیر می‌شود.
چوب عایق مناسبی برای سر و صداهای محیط است. اگر دفتر کاری شما محیط شلوغی دارد می‌توانید این نوع پارتیشن را انتخاب کنید و سفارش دهید. با این کار حجم زیادی از سر و صدای محیط کاهش پیدا می‌کند و سر و صداهای افراد به اتاق‌های دیگر نمی‌رسد.
پارتیشن‌های چوبی طرفداران زیادی دارد. عنصر چوب احساس گرما و صمیمیت را به مخاطب می‌رساند و البته دکوراسیون کلاسیک برای فضای انتخابی ایجاد می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ” درباره پارتیشن چوبی بیشتر بدانید ” را مطالعه کنید.

+ نوشته شده در  شنبه 28 دی 1398ساعت 15:13  توسط محیا یوسفی 

میز کانتر اداری چیست؟

میز کانتر اداری همان میزهای پذیرشی است که در بدو ورود به شرکت‌های مختلف شاهد آن می‌شویم. معمولا اولین فضایی که با وارد شدن به شرکتی، فضای لابی آن شرکت است. در این قسمت به احتمال قوی کانتر اداری را مشاهده کنید که منشی آن شرکت در پشت این میز به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد.
میز کانتر انواع مختلفی دارد که شما باید بر اساس حوزه کاری خود آن را انتخاب کنید.میز کانتر نمایشگاهی، بیمارستانی، اداری، میز کانتر بانک، تجاری و میز کانتر تبلیغات از انواع میزهای کانتر است.
این میز اداری هم مانند دیگر وسایل اداری دارای انواع طرح‌ها، مدل‌ها و حتی رنگ‌های متفاوتی است. شما به راحتی می‌توانید کانتر اداری را مطابق با رنگ دکوراسیون خود سفارش دهید.
در ادامه توضیحات بیشتری برای انتخاب کانتر اداری و کاربرد و قابلیت‌های آن در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای خرید کانتر اداری سعی کنید از فروشگاه‌های معتبر مبلمان اداری خریداری کنید تا بتوانید تا مدت‌ها از این میز به خوبی استفاده کنید و نیازمند خرید میز جدید نباشید.

میز کانتر اداری

انتخاب کانتر اداری

درست است که برای انتخاب دست ما باز است و می‌توانیم از انواع طرح‌ها و رنگ‌های متنوع برای دفتر کاری خود سفارش داشته باشیم. اما انتخاب ما باید بسیار هوشمندانه و دقیق باشد تا نتیجه عالی از خرید خود گرفته باشیم.
همانطور که گفتیم برای انتخاب کانترهای اداری می‌توانیم به رنگ آمیزی دفتر کار خود دقت کنیم بر اساس آن میز مورد نیاز را انتخاب کنیم تا همخوانی متناسب با دکوراسیون محل کار ما داشته باشد. اما تنها رنگ و مدل کانتر نیاز ما را برطرف نمی‌کند. شما باید این وسیله را به صورت ارگونومیک انتخاب کنید. کارمندی که قرار است پشت این میز کار کند، در طول روز زمان زیادی را در پشت این میز می‌نشیند. بنابراین مهم است این میز استانداردهای لازم را دارا باشد.
ابعاد میز را طوری انتخاب کنید تا در بهترین قسمت شرکت قرار گیرد. همانطور که می‌دانید میز پذیرش باید در قسمت ورودی و جلوی دید افراد باشد تا با وارد شدن به شرکت شما دچار سردرگمی نشوند. به همین خاطر قبل از انتخاب و خرید میز کانتر اداری سعی کنید محل قرارگیری آن را مشخص کنید و ابعاد آن را اندازه گیری کنید. برای انتخاب میز کانتر مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان گروه مکعب که در زمینه طراحی دکوراسیون اداری تبحر و تجربه کافی دارند، مشورت کنید.
به طور کلی کانترهای اداری قیمت مناسبی دارند. اما در هر صورت سعی کنید برای انتخاب آن تمامی جوانب را در نظر بگیرید تا خرید مطمئن شما باعث پرداخت هزینه‌های اضافی نشود.

کانتر اداری و کاربرد آن در محل کار

با قرار دادن کانتر اداری و استخدام فردی که بتواند با ورود افراد جدید به شرکت شما، آن‌ها را راهنمایی کند تغییری بی‌نظیر در نظم شرکت خود شاهد خواهید شد. در این صورت از هرج و مرج در فضای اداری خود جلوگیری می‌کنید. زیرا هر فردی دقیقا می‌داند به کدام بخش و چه زمانی مراجعه کند و هر فردی شخصا به داخل واحدها برای انجام هماهنگی‌های کاری خود جستجو نمی‌کند. این موضوع امنیت و آسایش اداره شما را افزایش می‌دهد. گاهی اوقات مسئول پذیرش که پشت میز کانتر اداری می‌نشیند از ورود افراد متفرقه به داخل اتاق‌های دیگر شرکت جلوگیری می‌کند. همچنین در صورتی که رفتار مشکوکی را ببیند می‌تواند به واحد نگهبانی یا منابع انسانی گزارش دهد.
کانتر اداری می‌تواند روند اجرای کارهای اداری را تسریع بخشد. در کنار این میز معمولا یک کمد قرار می‌دهند تا پرونده‌های مراجعه کنندگان را داخل آن قرار دهند. با وجود میز پذیرش شما با ارائه شماره پرونده می‌توانید به اطلاعات لازم خود دسترسی پیدا کنید.

+ نوشته شده در  يکشنبه 22 دی 1398ساعت 19:52  توسط محیا یوسفی 

چرا خرید پارتیشن اداری الزامی است؟

برای خرید هر وسیله اداری باید سنجیده عمل کنیم. چرا که بودجه خرید شما ممکن است محدود و حساب شده باشد. به همین دلیل قبل از اقدام برای خرید هر کالایی بهتر است به طور کامل تحقیق کنید یا با یک کارشناس با تجربه صحبت کنید. شاید برای شرکت خود به فکر خرید پارتیشن اداری افتاده باشید. در این مقاله برخی از نکات را برای خرید این وسیله به شما می‌گوییم تا بهترین تصمیم را بگیرید.
بهتر است برای انتخاب پارتیشن اداری یک تناسب با حوزه فعالیت خود پیدا کنید. در واقع می‌توانید پارتیشن اداری را با شغل افراد آن بخش انتخاب کنید. این موضوع می‌تواند از ظاهر شرکت شما یک فضای خاص ایجاد کند و حتی برای خود کارمندان هم جالب باشد و روحیه آنان را شاداب کند. با این موضوع که یک بار روانی مثبت دارد می‌توانید آینده بهتری برای رشد سازمان خود ببینید.
برای سفارش پارتیشن اداری لوازمی که باید در قسمت‌های مختلف قرار دهید را بررسی کنید. فضا را بر اساس قرارگیری افراد و لوازم در کنار هم مجزا کنید. برای این تقسیم فضا از خود کارمندان هم کمک بگیرید. آن‌ها مایلند با تیم‌هایی که بیشترین ارتباط کاری را در طول روز دارند فاصله کمتری داشته باشند.

خرید پارتیشن اداری

مزایای خرید پارتیشن اداری

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید پارتیشن‌ها ایجاد حریم شخصی برای کارمندان است. امروزه برای شرکت‌ها یک سالن بزرگ را اجاره می‌کنند و آن را به بخش‌های متفاوتی جدا می‌کنند. این جداسازی باید به صورتی انجام شود تا برای رفت و آمد و آسایش افراد مشکلی ایجاد نکند. پارتیشن‌های اداری به خوبی مراقب حفظ حریم خصوصی افراد هستند که این کار باعث افزایش بازدهی آنان در سازمان می‌شود.
پارتیشن‌های اداری بخش زیادی از صداهای مزاحم در محیط کاری را به حداقل می‌رساند. یکی از ویژگی‌های مهم برای بالا بردن راندمان کاری در فضای کار داشتن تمرکز است. با پارتیشن‌ها تا حد قابل توجهی می‌توانید صداهای اطراف را حذف کنید.
با نصب پارتیشن یک فضای جدید برای اداره خود ایجاد می‌کنید. این یک تنوع کارآمد است که بتوانید تغییر زیبایی هم در فضا ایجاد کنید. جالب است بدانید یک تغییر خوب هم می‌تواند باعث پیشرفت سازمان شما می‌شود.
نصب پارتیشن‌ها به آسانی انجام می‌شود. اما لازم است توسط افراد با تجربه در این کار صورت گیرد تا نتیجه کار عالی شودپارتیشن‌ها امروزه تنوع رنگی و طرح بالایی دارند که با انواع دکوراسیون شما هماهنگ می‌شوند. شما می‌توانید بر طبق سلیقه و نیاز خود مدل و رنگ آن را سفارش دهید تا مختص به دفتر کاری شما ساخته شود.

چه نوع پارتیشنی برای دفتر کاری خود بخریم؟

شاید برای خرید پارتیشن اداری کمی دچار سردرگمی شوید. تنوع مدل‌های آن به قدری در بازار زیاد است که شما را برای انتخاب و تحقیق خسته می‌‌کند. از همین رو لازم است به این موضوع به صورت تخصصی‌تر نگاه کنید. می‌توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله بررسی و خرید بهترین پارتیشن اداری را مطالعه کنید.
در قدم اول باید شرایط محیطی دفتر کاری خود را به طور کامل بسنجید. برای مثال اگر شرکت شما از نور طبیعی کمی برخوردار است، می‌توانید از پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده کنید تا پخش نور به دیگر بخش‌های شرکت آسان‌تر باشد. پارتیشن‌های شیشه‌ای دو نوع شیشه شفاف و شیشه مات دارند تا شما بر اساس نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از این نوع پارتیشن می‌شود به صورت تلفیقی هم استفاده کرد. یعنی در برخی از قسمت‌ها از شیشه شفاف استفاده کنید و برای قسمت‌های دیگر برای حفظ حریم شخصی بیشتر از پارتیشن شیشه‌ای مات استفاده کنید.
موضوع دیگری که برای خرید پارتیشن برای شرکت خود لازم است در نظر بگیرید این است که به متراژ فضا هم دقت کنید. در صورتی که با اندازه فضا مشکل نداشته باشید می‌توانید پارتیشن‌های لولایی انتخاب کنید که قیمت مناسب‌تری هم دارند. اما اگر با کمبود فضا مواجه هستید بهتر پارتیشن‌های ریلی برای خود سفارش دهید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه 19 دی 1398ساعت 15:21  توسط محیا یوسفی 

انواع سبک مبلمان اداری

دفتر کار هر شخصی می‌تواند مانند خانه دوم او باشد. به هر حال ما بیشترین ساعات طول روز را در محل کار سپری می‌کنیم. بنابراین دکوراسیون فضای کاری هم برای ما با اهمیت می‌شود. طراحی دکوراسیون یک فضای اداری می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری شود و بار روانی مثبتی برای کار و سازمان ایجاد کند. اما این انرژی مثبت از سبک‌های متنوع در دکوراسیون سرچشمه می‌گیرد.
مبلمان اداری همان‌طور که از نامش پیداست برای دفاتر اداری استفاده می‌شود. بنابراین تفاوت‌هایی با مبلمانی که برای منزل خود انتخاب می‌کنیم خواهد داشت. همچنین این موضوع باید بررسی شود که مبلمان اداری را برای چه فضایی در نظر می‌گیرید و مطابق با آن باید چه نوع میز اداری را انتخاب کنید تا نمای جالبی از فضای کاری شما بسازد. مبلمانی که در فضاهای لابی دفتر شما قرار می‌گیرد سبک متفاوتی با مبلمان خریداری شده در اتاق مدیریت است. برای این که یک انتخاب صحیح و خریدی هوشمندانه داشته باشید بهتر است با افرادی که سال‌ها در این حوزه تخصص و تجربه دارند مشورت کنید. آن‌ها بر اساس حوزه فعالیت شما و دکوراسیون اداره‌تان بهترین پیشنهاد را به شما می‌دهند.

انواع سبک مبلمان اداری

انواع سبک مبلمان اداری را بشناسیم

امروزه بسیاری از شرکت‌ها از سبک مدرن برای مبلمان خود استفاده می‌کنند. متریال‌هایی که برای ساخت این سبک مبلمان به کار برده می‌شود از نوع مدرن و پیشرفته است. علاوه بر این ظاهر نهایی آن‌ها هم کاملا به صورت مدرن است. افرادی که این سبک از مبلمان را برای دفاتر اداری خود انتخاب می‌کنند به دنیای مدرن علاقمندند. آن‌ها می‌خواهند کسب و کار خود را با روش‌های جدید پیش ببرند. طرح مبلمان اداری مدرن از اشکال هندسی الگو گرفته است. البته طرح‌های ساده‌ای برای ساخت آن یکی از ویژگی‌های این سبک است.
مبلمان اداری با سبک کلاسیک هم انتخاب مناسبی برای فضاهای اداری است. بیشترین متریال استفاده شده در این سبک، چوب است. چوب می‌تواند نمای کلاسیکی به شرکت شما دهد که مورد پسند همه واقع شود. این سبک بیشتر برای اتاق مدیریت در نظر گرفته می‌شود تا نمای کلاسیکی به این اتاق دهد. رنگ چوب معمولا این حس را به بیننده می‌رساند.
اما گاهی رنگ دیگری برای چوب در نظر گرفته می‌شود تا سبک را به سمت مدرن هم پیش ببرند. از همین رو مطابق با سلیقه مشتری و دیگر وسایل موجود رنگی برای چوب انتخاب می‌شود تا همخوانی مناسبی با دکوراسیون اداری داشته باشد.

کدام سبک را انتخاب کنیم؟

این که کدام سبک مبلمان اداری را برای شرکت خود انتخاب کنیم نیاز به دقت دارد. اگر این کار برایتان مشکل باشد کارشناسان گروه مکعب به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. این انتخاب می‌تواند یکی از مهم‌ترین خریدهای دفتر اداری شما باشد. شما یک سبک خاص را برای شرکت خود باید بپسندید تا علاوه بر راحتی کارمندان، نمای چشمگیری هم داشته باشد. حتی ظاهر کسب و کار شما هم در دنیای امروزی مهم است. بنابراین باید مبلمان اداری را طوری انتخاب کنید تا با باقی وسایل و دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد.
شما باید فضای کلی محیط کاری خود را هم در نظر بگیرید. برای مثال اگر دفتر شما فضای کافی برای اجرای یک دکوراسیون شیک را داشته باشد، می‌توانید سبک سلطنتی را برای آن انتخاب کنید. این سبک مخاطبان شما را یاد قصرهای بزرگ و با شکوه می‌اندازد . اما اگر متراژ اداره شما کم باشد، بهتر است از سبک‌های مینیمال یا مدرن استفاده کنید. این دو سبک در عین سادگی کمک می‌کنند تا فضای داخلی اداره شما را بزرگ‌تر و دلبازتر نشان دهد. البته به رنگ مبلمان هم باید دقت کنید. به طور کلی مبلمانی که از رنگ‌های روشن ساخته شده باشد، برای فضاهای کوچک‌تر مناسب است. اگر طرفدار رنگ‌های تیره برای مبلمان اداری خود هستید باید دقت کنید که فضای مناسب و بزرگ در دفتر کار خود دارید یا خیر. رنگ‌های تیره فضا را از لحاظ متراژ، محدودتر و کوچک‌تر نشان می‌دهد.

+ نوشته شده در  دوشنبه 16 دی 1398ساعت 16:14  توسط محیا یوسفی 

چگونه یک میز اداری خوب بخریم؟

امروزه به ارگونومیک بودن وسایل اداری اهمیت زیادی داده می‌شود. آسیب‌هایی که در طولانی مدت برای کارمندان اداری ایجاد می‌شود تولید کنندگان را در فکری انداخت که بتوانند وسایلی را تولید کنند تا مراقب سلامتی جسمانی افراد باشد. نتیجه این موضوع آن‌قدر مهم است که شاید حتی برای هیچ یک از ما چندان مهم نباشد. توقع ما از یک میز اداری خوب چیست؟ این موضوع باید دقیق‌تر بررسی تا منجر به یک انتخاب عالی شود. در این مقاله به شما در این زمینه راهنمایی‌های مفیدی می‌دهیم؛ پس با ما همراه شوید.

میز اداری خوب

برای خرید هر وسیله‌ای مانند مبلمان اداری و … به خصوص در تعداد بالا توصیه می‌کنیم به صورت حضوری به یکی از مراکز معتبر مراجعه کنید. این که جنس مورد نظر را از نزدیک ببینید در تصمیم‌گیری نهایی شما تاثیر می‌گذارد. حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی کالایی را به صورت اینترنتی خرید کرده‌اید با عکس آن تضادهایی دارد. گاهی اوقات در مرحله ویرایش عکس کالا این مشکل به وجود می‌آید که نتوانند نور و رنگ و جزئیات کالا را به خوبی به واقعیت نزدیک کنند. به همین دلیل ممکن است باعث نارضایتی مشتری شود.

ویژگی‌های میز اداری خوب

این که برای میز اداری ویژگی‌های خوب به کار ببریم کاملا به شغل و حرفه شما بستگی دارد. در واقع ممکن است یک میز اداری برای مشاغل پزشکی کارآمد باشد، اما برای شرکت‌های استارت آپی مناسب نباشد. به همین دلیل المان‌های مختلفی را برای انتخاب میز اداری در نظر بگیرید.
اگر بخواهیم از ساده‌ترین ویژگی‌ها برای این انتخاب شروع کنیم باید به ظاهر میز اداری توجه کنیم. دکوراسیون شما اولین موضوعی است که هر فرد جدید الورودی به آن توجه می‌کند. با این قضیه می‌تواند تفکرات متفاوتی را به ذهن خود راه بدهد. بنابراین ظاهر میز اداری موضوع مهمی برای کسب و کار شماست.
میز اداری که به تازگی قرار است جزو دکوراسیون شما شود، باید از لحاظ ابعاد، رنگ، سایز، وزن، نحوه قرارگیری و … با دیگر وسایل شما تناسب داشته باشد. این تناسب می‌تواند ظاهر دفتر اداری شما را زیباتر از قبل کند. درست است که سلیقه شما هم برای این کار باید در نظر گرفته شود، اما انتخاب این ویژگی‌ها برای دکوراسیون اداری لازم است توسط متخصصان آن بررسی شود.
بعد از ظاهر میز حتما و حتما به کیفیت آن دقت کنید. جنس ساخته شدن آن باید در حد مطلوب باشد تا خرج دوباره بر روی دستان شما نگذارد. در صورتی که یک جنس بی کیفیت خریداری کنید برای مدتی شاید نیاز شما را رفع کند اما بعد از آن پاسخگوی کار و فعالیت شما نیست. به همین دلیل بهتر است از همان ابتدا یک انتخاب درست و هوشمندانه داشته باشید.

با کارمندان خود مشورت کنید

نیاز هر کارمند در فضای اداری باهم متفاوت است. دلیل این تفاوت می‌تواند در نوع شغلی و حرفه آنان باشد. برای مثال کارمندی که در بخش بایگانی مشغول به کار می‌شود برای دسته‌بندی اوراق به تعدادی کمد و کشو در کنار میز خود نیاز دارد. برای وجود این فضا باید فکری داشته باشید.
در هر صورت بهتر است قبل از ثبت سفارش برای میز اداری خوب ، نیاز کارمندان خود را بدانید. برای این کار می‌توانید با آن‌ها مشورت کنید. حتما به نتایج بهتری می‌رسید. گاهی در مرحله نیازسنجی کارمندان متوجه موضوعات جالبی می‌شویم که تا به حال از زاویه دید آن‌ها به قضیه فکر نکرده‌ایم. برای مثال شاید بهتر باشد شما حتی برای شرکت خود میزهای اداری گروهی تهیه کنید تا استفاده بهتری از فضا داشته باشید.
حتی آن‌ها ممکن است برای رنگ میز اداری هم نظراتی داشته باشند که کار را برای شما آسان‌تر کند. جمیع این مشورت‌ها را می‌توانید در نهایت تحت اختیار یک کارشناس دکوراسیون قرار دهید و از او هم نظراتی را بپرسید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ” عوامل موثر در انتخاب میز اداری ” را بخوانید.

+ نوشته شده در  دوشنبه 9 دی 1398ساعت 12:20  توسط محیا یوسفی 

انواع پارتیشن آلومینیومی در دکوراسیون اداری

پارتیشن یکی از اجزای اصلی دکوراسیون اداری در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌هاست. مدیران کسب‌وکارها در انتخاب پارتیشن اداری علاوه بر زیبایی، کاربردی بودن آن را نیز مد نظر قرار می‌دهند. پارتیشن‌ها در انواع مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. بهتر است پارتیشن مناسب را بر اساس فضای کار، بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. در این مقاله با انواع پارتیشن آلومینیومی آشنا می‌شویم و ویژگی‌های آنها را مرور می‌کنیم.
پارتیشن آلومینیومی به مجموعه پارتیشن‌هایی اطلاق می‌شود که در ساخت آنها از فریم آلومینیوم استفاده شده است. این نوع پارتیشن در طراحی دکوراسیون اداری بسیار پرکاربرد است. آلومینیوم فلزی سبک و مستحکم است که مقاومت بالایی در برابر فرسایش دارد و به دلیل دوام زیاد از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است. علت اصلی استقبال از پارتیشن آلومینیومی در ادارات و سازمان‌ها استحکام زیاد آن با وجود وزن سبک است.

انواع پارتیشن آلومینیومی


انواع پارتیشن آلومینیومی قابلیت ترکیب با شیشه سکوریت ساده، MDF، کرکره و… را دارد که در این صورت بر زیبایی و کاربرد آن افزوده خواهد شد. این پارتیشن بر خلاف پارتیشن‌های شیشه‌ای فضای بیشتری را در عرض اشغال می‌کند اما دوام زیاد آن این عیب را جبران می‌کند.
دو طرح افقی و عمودی در پارتیشن‌های آلومینیومی قابل اجراست. این پارتیشن‌ها را می‌توان به صورت تک‌جداره و دوجداره نیز اجرا کرد. معمولا در فضایی که نیاز به دید بیشتر وجود دارد و شیشه با ابعاد بزرگ‌تر در ساخت پارتیشن به کار می‌رود پارتیشن آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
برای ساخت پارتیشن آلومینیومی از پروفیل‌های بازاری و کلاسیک استفاده می‌شود. این پروفیل‌ها خود در دو نوع عرضه می‌شوند. پروفیل هشت پر که برای ساخت پارتیشن‌های تک‌جداره مورد استفاده قرار می‌گیرد و پروفیل هشت پر فلت که برای پارتیشن‌های آلومینیومی کلاسیک دوجداره کاربرد دارد. کیفیت پروفیل مصرفی در ساخت پارتیشن در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است.

پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره

پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره با استفاده از فریم آلومینیوم، جداره‌های MDF و شیشه ساخته می‌شود. ابعاد جداره‌های MDF می‌تواند به صورت کوتاه، بلند و یا تا ارتفاع سقف با توجه به درخواست و سلیقه خریدار تعیین شود. ضخامت MDF در پارتیشن آلومینیومی معمولا شش میلی‌متر یا شانزده میلی‌متر در نظر گرفته می‌شود.
شیشه‌هایی که در ساخت پارتیشن آلومینیومی به کار می‌رود می‌تواند ساده، تمام سند بلاست یا سند بلاست راه‌مات باشد. ضخامت این شیشه‌ها معمولا چهار میلی‌متر است.
استفاده از MDF و شیشه‌های مات یا طرح‌دار ظاهر زیبا و منحصربه‌فردی به پارتیشن می‌بخشد. بسیاری از کسب‌وکارها طرح لوگوی برند خود را به صورت سند بلاست روی شیشه پارتیشن حک می‌کنند تا تاثیرگذاری بیشتری بر کارکنان، مهمانان و افرادی که از کسب‌وکارشان بازدید می‌کنند داشته باشند.
پارتیشن آلومینیومی تک‌جداره با ظاهر زیبا و دوام زیاد برای استفاده در محیط‌های کوچک و کم‌نور توصیه می‌شود.

پارتیشن آلومینیومی دوجداره

پارتیشن آلومینیومی دوجداره با مزایایی نظیر آکوستیک صدا و جذب صوتی بیشتر و همچنین زیبایی و استحکام بالا در فضاهای باز اداری و تجاری به منظور جداسازی فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پارتیشن آلومینیومی دوجداره به آسانی و به سرعت نصب می‌شود و در صورت نیاز به تغییر مکان به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرد. پروفیل آلومینیوم آنادایز شده در رنگ‌بندی بسیار متنوعی تولید می‌شود که معمولا رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، طوسی و سفید برای محیط‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از MDF هم زیبایی بیشتری به این پارتیشن می‌بخشد.
پارتیشن‌های آلومینیومی دوجداره با شیشه‌هایی به ضخامت چهار میلی‌متر ساخته می‌شوند. شیشه‌ها را می‌توان به صورت ساده یا طرح‌دار سفارش داد. این پارتیشن‌ها میزان صدا را تقریبا حدود هفتاد درصد کاهش می‌دهند.
برای انتخاب پارتیشن مناسب برای دفتر کار خود از میان انواع مختلف پارتیشن در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بهتر است مزایا و معایب آنها را در نظر بگیرید و نوعی از پارتیشن را انتخاب کنید که هماهنگ با دکوراسیون اداری باشد و علاوه بر زیبایی و بهبود جلوه دفتر کار از کارآیی خوبی برخوردار باشد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 1 دی 1398ساعت 13:47  توسط محیا یوسفی